Политика на връщане и замяна на продукти

Мога ли да върна или заменя закупен продукт?
Според законодателството с България за онлайн търговията това може да се направи в срок от 14 дни след получаването на продукта. Необходимо е продукта да не е употребяван.
Как да постъпя когато искам да направя рекламация?
Използвайте формата за КОНТАКТИ в сайта, където опишете вида рекламация или ни се обадете по телефона.
Кой заплаща куриерските разходи при рекламация или замяна на закупен продукт?
В случаите, когато нямаме вина за възникнала рекламация, куриерските разходи са за сметка на клиента.
Може ли да се получи разминаване в цвета и размера на продукта, с този на снимката й в действителност?
Снимките, които представят бижутата, представят най-точно цветовете им. Понякога е възможно неточно възпроизвеждане на цветовете, което се дължи на ваши лични индивидуални настройки и технически параметри на компютрите или устройствата, които използвате за достъп до магазина. Размерите са винаги много точно описани за всеки артикул.
Мога ли да анулирам направена вече поръчка?
Да. Ако се отказвате от поръчката си ни пишете или ни се обадете по телефона.
Ще мога ли да видя поръчаните от мен бижута преди да ги заплатя?
Да. Всички продукти се изпращат с опция ПРЕГЛЕД И ТЕСТ, която е безплатна.
Има ли конфиденциалност на личната информацията когато пазарувам от Gsjewelry.bg?
Да, ползваме SSL сертификат – https, отбелязан с малко катинарче вляво от линка. По този начин данните, предавани между потребителя и сървъра, са в криптиран вид и са защитени от проследяване и разчитане от трети лица.